UMOR ITALIAN



UMOR ITALIAN


- Domnule doctor, zise infirmiera, de ce încercaţi să
scrieţi reţetele cu termometrul?
- Ei, să fie! Iar mi-a luat cineva bisturiul de pe birou...

Două italience se confesau.
- Să ştii, dragă, că am încercat să-i trezesc
prietenului meu dragostea faţă de animale. Am început cu
dragostea faţă de nurci şi m-am ales cu blana asta...

-Poate să-mi spună cineva cărei familii îi aparţine
crocodilul? întreabă profesorul.
-Îmi pare rău domnule profesor, răspunse Caria, dar
eu nu cunosc nici o familie din care să facă parte crocodili.
În general, au numai copii, câini şi pisici.

Giuseppe era tare la Matematică. La întoarcerea din
călătoria de nuntă, ajuns acasă, îşi urcă nevasta pe
cântarul de la baie, apoi începu să socotească:
- Ştii, dragă, m-a costat exact 17.000 de lire pe kg.

- În ultima vreme cred că arăt foarte prost, se
destăinui o chelneriţă veneţiancă.
- Da' de unde! Ce te face să crezi una ca asta?
- Am observat că toţi clienţii pe care-i servesc,
controlează foarte atent dacă le dau restul în mod corect...


Un comis voiajor trage la un hotel, la Roma. O
cameristă drăguţă îl conduce în camera sa, aranjează patul
şi apoi îl întreabă:
- Doriţi să fiţi trezit la o anumită oră?
- Da, frumoasa mea, aş vrea să fiu trezit la ora 8... cu
o sărutare.
- O să-i transmit dorinţa dumneavoastră portarului..
.
- Toto, de ce nu răspunzi la toate întrebările? întreabă profesorul.
- Ca să am motiv să mai vin la şcoală. Dacă aş şti să
răspund la toate întrebările, ce rost ar mai avea să mai vin?

La Grădina Zoologică.
- Acesta este un şarpe gigantic, Boa constrictor, care
nu e veninos, dar are o asemenea forţă, că în strânsoarea
lui poate sufoca un bou, spuse ghidul.
Din grupul de vizitatori, se auzi o voce de femeie îngrijorată:
- Emilio, dragul meu, nu te apropia prea mult de cuşcă!

-Toto, ai învăţat fabula „Corbul şi vulpea"? Care
dintre personajele fabulei îţi place cel mai mult?
-Cel mai mult îmi place caşcavalul... 


- Inculpat Luigi Leone, aţi mai fost condamnat?
- Da, domnule judecător.
- Pentru ce delict?
- Pentru izbirea capului de zid.
- Dar asta nu-i o infracţiune...
- Da, dar era capul altuia, nu al meu.

Maria Luisa se prezintă la fotograf.
- Am venit după fotografiile de la nuntă.
- Poftiţi acestea sunt, i le dă fotograful.
- Ia uite, ce aer de tâmpit are soţul meu!
- Doamnă dragă, la asta trebuia să vă gândiţi mai înainte...

Soţia unui scriitor italian este întrebată:
- De ce staţi noaptea pe lângă soţul dvs., atunci când
scrie romane poliţiste?
- Oh, acţiunea este atât de palpitantă şi crimele atât
de oribile, încât pur şi simplu se teme să rămână singur...

Domnul Rossi s-a dus pentru afaceri la Londra,
rămânând acolo două săptămâni. În acest timp, a plouat
aproape continuu. După ce achită nota de la hotel, îl
întrebă pe recepţioner:
- În ţara asta mai iese câteodată şi soarele?
- Nu ştiu, domnule, eu am numai 22 de ani...
- Aveţi sare amară?, întreabă Branco la farmacie.
- Avem, dar pentru ce vă trebuie?
- Pentru soacră-mea.
- Aveţi reţetă?
- Nu, dar pot să vă arăt o fotografie de-a ei...

Soţii Panteleone trebuiau să plece cu avionul într-o
excursie prin Europa, dar domnului Pantaleone tare îi era
frică de călătoria cu avionul.
- De ce te temi?, îl întreabă soţia. Dacă nu ţi-a sunat
ceasul de pe urmă, n-are de ce să-ţi fie frică.
- Fie cum zici, să zicem că nu mi-a sunat ceasul. Dar
dacă i-a sunat ceasul pilotului?

Un turist italian străbătea Peru cu o maşină.
- Du-mă undeva, îi spuse ghidului, unde pot să văd incaşi!
- Domnule, dacă spuneţi că aţi vizitat Peninsula
Scandinavă, acolo aţi văzut vikingi?

DRAGOSTE ITALIANĂ
- Flavio, tu mă mai iubeşti?
- Draga mea, nu ştiu ce obicei ţi-ai luat, că revii
mereu la un subiect pe care îl credeam deja încheiat atunci
când ne-am căsătorit. De ce nu mă întrebi dacă-mi place să mănânc zilnic ravioli?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse