Prostia nu are frontiere!





Niciodată nu am vrut să merg în Japonia. Pur şi simplu, nu îmi place să mănânc peşte. Şi ştiu că peştele este foarte popular în Africa. Britney Spears

Unde va avea loc Festivalul de la Cannes anul acestaChristina Aguilera

Fumatul ucide. Dacă mori, atunci ai pierdut o parte importantă din viaţă. Brooke Shields

China este o ţară mare, locuită de mulţi chinezi. Charles De Gaulle

În opinia mea, căsătoriile dintre homosexuali ar trebui să fie între o femeie şi un bărbat. Arnold Schwartzanegger

Am fost recent în turneu în America Latină. Singurul meu regret este că nu am aprofundat limba latină în şcoală, ca să pot să port şi eu o conversaţie cu oamenii aceia. Dan Quayle

Cred că nimeni nu ar trebui să îşi scrie autobiografia până nu moare. Samuel Goldwyn

Cel mai bine mă simt atunci când sunt fericită. Winona Ryder 

Dacă încep să gândesc prea mult, intru în panica. Pamela Anderson

Mai ţineţi minte că trupa Beatles s-a destrămat, fiecare membru şi-a făcut proiecte solo şi după aceea s-au reunit şi au 
devenit mai puternici? Kelly Rowland

Cel mai frumos gest de afecţiune este să împarţi patul cu altă persoană. Michael Jackson

Nu sunt prost. Pur şi simplu, uneori nu gândesc. Colin Farrell

Mă îmbrac sexy, dar nu într-un mod evident, ci într-un mod virginal. Victoria Beckham

M-aş sinucide dacă aş fi la fel de grasă ca Marilyn Monroe. Liz Hurley

Exact aşa s-a întâmplat cu Imperiul Roman. Nu avea toată lumea de acolo sifilis? Şi aţi văzut că după aia imperiul a fost distrus de un vulcan. Joan Collins


Dacă nu exista electricitatea, ne-am uita la televizor la lumina lumânării. George Gobel

Dumnezeu m-a făcut aşa frumoasă. Dacă eram urâtă, mă făceam profesoară. Linda Evangelista

Sunt atât de deşteaptă acum. Toată lumea îmi spune: "Dă-ţi bluza jos!". Sorry, nu fac asta! Ştiu că vor să profite de mine. Nu sunt proastă! Paris Hilton

Iau lecţii de franceză pentru că ştiu că toţi europenii vorbesc franceza şi nu vreau să spun prostii când mă duc acolo. Paris Hilton

Zebra nu îşi schimbă petele. Al Gore

Consider că modeling-ul este ceva ce fac pentru  populaţia de culoare în generalNaomi Campbell



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse