Redirecţionat: te mai distrezi un pic .....



 
Ca urmare a situaţie din Ucraina, populaţia României va fi înarmată: femeile vor primi puşti, iar bărbaţii puştoaice...
Click Me!
- Tată, de ce se spune limba maternă şi nu paternă?
- Pentru că mama vorbeşte mai mult decât tata.
Click Me!
- Vad că mi-ai dat restul 8 lei în loc de 13.....
- M-am gândit că poate sunteţi superstiţios!
Click Me!
- Am auzit că ai început să înveţi limba latină.
- Am început, dar nu prea merge.
- Cum aşa?
- Încearcă şi dumneata să pronunţi, de pildă, MDCCCIV!
Click Me!
- Singurul defect al soţului meu este că nu ştie să joace cărţi.
- Asta ar fi o calitate, nu un defect.
- Ar fi, dar deşi nu ştie, joacă!
Click Me!
Profesorul: Spune, Ionescule, ce ştii de Madame Pompadour?
Elevul: Dupa cum aţi observat, eu sunt un băiat discret.
Click Me!
Un medic îi explică unui prieten legile eredităţii.
- Nu cred în ele, sunt simple poveşti, a sărit amicul. O cunoşti pe soţia mea?
- Desigur.
- Mama ei era mută!
Click Me!
- Ne-a făcut mare plăcere vizita dv. Când mai veniţi?
- Data viitoare.
Click Me!
- Cât costă pisica asta? întreabă un domn la un magazin de animale.
-150 de lei.
- Ieri costa numai 100 de lei!
- Da, dar azi dimineaţă ea a mâncat canarul.
Click Me!
Agentul de circulaţie îl întreabă pe un şofer aflat în vizibilă stare de ebrietate:
- Cum aţi putut să vă urcaţi la volan în halul acesta de beat?
- M-a ajutat un prieten.......
  Click Me! 
- Ospatar, mi se pare că duminica trecută mi-ai servit un peşte mai proaspăt.
- Va asigur, domnule, că este acelaşi!
Click Me!
Un turist îşi petrece concediul în India, împreună cu frumoasa lui fiică, în vârstă de 18 ani.
Un maharajah foarte bogat se îndrăgosteşte de ea.
- Dacă îmi veţi da fiica de soţie, îi spuse tatălui ei, vă voi da greutatea ei în aur!
- Peste o lună, veţi primi răspunsul meu.
- Vreti să vă mai gândiţi?
- Nu, vreau s-o mai îngraş...
  Click Me! 
Un poliţai dă peste un beţiv lungit într-un şanţ, îl trezeşte şi-i spune:
- Cetățene, scoală şi pleacă acasă!
- Nu pot! N-am voie să merg!
- Cum nu ai voie?
- Da, am băut nişte vin, iar pe sticlă era lipită o etichetă cu următoarea recomandare: „A se păstra culcată"!
Click Me!
Într-o criză de gelozie, ea îi reproşează soţului: "Găseam pe haina ta, acum 20 de ani, fire de păr blond. De la o vreme nu mai găsesc nimic. N-am crezut că vei ajunge să mă înşeli cu o femeie cheală!"
 Click Me!
Într-o excursie la munte, ghidul le spune turiştilor:
- Acest izvor este o minune a naturii! Dispare aici şi apare tocmai la restaurant.  Din grup, o doamnă, i se adresează surprinsă:
- Dar nu este nici o minune, aşa face şi soţul meu!
Click Me!
- Deci, când s-a ajuns la încăierare, amicul dumitale ţinea în mână un baston?
- Da, aşa a fost.
- Si dumneata ce aveai în mână?
- Pe soţia amicului.
Click Me!
- De ce oare vin atâţia de mulţi turci la noi?
- Au aflat că în România toate sunt cu fundul în sus!
Click Me!
Nepotul îşi întreabă bunicul:
- La ce crezi că ai putea renunţa mai uşor: la vin, sau la femei, bunicule?
- Depinde de vechime!
Click Me!
Un cowboy intră într-un bar:
- Barman, repede un whisky până nu începe scandalul!
După ce dă băutura peste cap, se uită de jur-împrejur:
- Repede un whisky, să vezi ce scandal o să fie!
- De ce o să fie scandal?
- N-am cu ce să plătesc!
   Click Me!
- Buna ziua! Se poate pescui aici?
- Nu, domnule.
- Dar nu e nici o crimă să prindă cineva pește în balta aceasta!
- O crimă, nu, dar ar fi o minune să şi găsească ......
Click Me!
Zece români prind, o dată, o zână. Aceasta, disperată, le promite că le va îndeplini câte o dorinţă dacă va fi lăsată liberă. După ce s-au sfătuit îndelung, se hotărăsc să accepte. Primul vrea să fie bogat. Zâna îl făcu bogat. Al doilea la fel, şi tot aşa, până la al nouălea. Când  a venit rândul ultimului, acesta se prăpădea de râs. Printre hohote reuşeşte să-şi spună dorinţa: să fie toţi săraci!
Click Me!
- Alo, dragă, în ce stadiu au ajuns zugravii? îşi întreabă soţul consoarta, prin telefon.
- Într-un stadiu foarte avansat, dragule. Tocmai au dat gata a doua ladă de bere......
Click Me!
- Cum se numeşte femeia lăsată gravidă de şef?
- BOSUMFLATĂ....
  Click Me! 
- Ce obiect vă sugerează forma Italiei? întreabă profesorul de geografie.
- O cizma de cauciuc, răspunde un elev.
- De ce tocmai de cauciuc?
- Pentru că stă în apă........
Click Me!
Tânărul scoţian îşi întreabă mireasa:
- Draga mea, ce cadou ţi-ai dori de ziua ta?
- Nici nu ştiu, se gândeşte femeia.
- De acord! îi spune soţul, atunci am să-ţi dau timp de gândire un an.
Click Me!
 

 



--

gabriella vladwerner
Please delete my email address before forwarding .
  












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…