Fa-ti singur ZIUA DE AZI MINUNATA!



Începe ziua cu acest text și viața ta va căpăta un nou sens!


Dacă vrei să-ți schimbi viața, trebuie să te decizi să faci asta!
Principiul schimbării este următorul: mai întâi trebuie să te accepți. Privește-te dintr-o parte. Oglinda vor fi oamenii apropiați ție. Dacă obișnuiți să-i judecați pe cei care vă înconjoară, înseamnă că asta este și în tine.
După ce te vei accepta, vei începe să privești cu bucurie la tot ce se întâmplă în jurul tău. Vei deveni mai încrezător(toare). Vei înceta să-ți mai faci griji, pentru că vei începe să ai încredere în Univers. Iar în rezultat, vei trăi conștient fiecare minut.
Am pregătit pentru tine un text, pe care trebuie să-l citești în fiecare dimineață, uitâdu-te în oglindă. Vei rămâne uimit de schimbările survenite!
M-am trezit astăzi dimineață devreme cu gândul că aceasta va fi cea mai bună zi din viața mea. Scăpând de orice dubiu, am decis că toată această zi va fi o sărbătoare pentru mine. Astăzi am hotărât că îmi voi mulțumi pentru cât de minunată a fost viața mea: pentru reușitele și realizările mele, pentru inspirație și binecuvântare și chiar pentru greutățile pe care le-am avut. Fiindcă ele m-au făcut mai puternic(ă).
Această zi eu o voi trăi cu capul sus și cu fericire în suflet. Eu îi voi fi recunoscător(toare) Domnului pentru toate lucrurile simple care mă înconjoară: pentru roua de dimineață, pentru soare, nori, copaci, flori și ciripitul de păsări.
Astăzi voi fi cel mai atent om de pe pământ. Astăzi eu voi împărți bucuria mea cu oamenii din jur. Datorită mie, cineva astăzi va zâmbi.
Astăzi eu voi face ceva neobișnuit și bun pentru o persoană necunoscută. Voi spune un compliment celui care este supărat. Îi voi spune unui copil că este extraordinar. Iar celui ( celei) pe care îl(o) iubesc îi voi spune cât de mare e iubirea mea față de el(ea) și cât de important(ă) este pentru mine. Astăzi voi înceta să mă îngrijorez de ceea ce nu am și voi mulțumi Universului pentru acele lucruri magice care mă însoțesc în această lume.
Eu știu și voi reține că neliniștea – este o irosire a timpului prețios. Credința și puterea mea, mă vor duce spre scopurile mele.
Iar în această seară, înainte de a merge la culcare, eu voi ieși neapărat afară și voi privi în sus – la cerul nemărginit, semănat cu milarde de stele. Voi admira și voi mulțumi Universului pentru toată magia sa. Și când voi pune capul pe pernă, eu voi fi recunoscător(toare) lumii pentru această zi din viața mea. Și voi dormi dulce ca un copilaș, care așteaptă cu nerăbdare ziua de mâine.
Pentru că mâine va fi cea mai frumoasă zi din viața mea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse