Notițele lui Trump despre liderii mondiali de la G7

 A bon entendeur, Salut !
Notițele lui Trump despre liderii mondiali de la G7

Emmanuel Macron (Franța). E străin și nici măcar nu știe să vorbească americană. Vrei să fii președintele Europei sau ce e el acolo, învață, măi, băiatule, o limbă de circulație internațională. Că poate îmi aduc aminte de războiul ăla mare care a fost acum de curând, sau poate l-am văzut într-un film, în care vă băteați cu pirații sau cu samuraii, nu mai știu, și-a trebuit să venim noi, americanii, să vă salvăm Roma și coridele și alea.

Justin Trudeau (Canada). Alt străin. Pe ăsta cine l-a mai invitat? Uite ce păr natural are în cap și cum se îmbracă Ăsta sigur e pe invers. Nu le-ar fi rușine să umble așa în libertate! Am fost la el în țară o singură dată, că tot trăgea de mine nevastă-mea aia a patra sau a cincea, și nu mi-a plăcut, e frig, nu mai merg niciodată, să zică mersi că nu trimitem miliția peste ei în țară, îi batem cu jandarmii.

Angela Merkel (Germania). Și asta e tot străină. De unde v-ați găsit, mă, nene, toți străinii ăștia? Arată ca o bucată de brânză fermentată și nu știe de glumă. M-am dus la ea în camera de hotel, îmbrăcat în fetiță de pension adventist, și nici măcar  n-a vrut să mă bată cu biciușca. Cum să faci afaceri cu oameni care nu vor să te bată cu biciușca? Ia să-și cărăbănească toate hârburile de la noi din țară, nu mai avem nevoie de ele. Aveam Mercedes înainte, nu mă interesează, fără mașini nemțești, îmi iau Audi.

Giuseppe Conte (Italia). Sună american numele, din New Jersey, dar pun pariu că și ăsta e străin. L-am rugat să-mi facă o sangria ca la el în țară, că muream de sete. A zis că el nu face așa ceva. Nu faci, marș înapoi la tine în Porto Rico! Nu stăm la discuții. Tu știi câte cameriste mexicane am lăsat io însărcinate? Mii.

Shinzo Abe (Japonia). Mă enervează ca om. Nu știe să vorbească o boabă de chineză. Bine, că nici io. Deci la asta l-am făcut. Ce mă enervează e că face mereu ochii așa mici la mine și nu înțeleg dacă s-a prins ce fac sau așa e el. Altfel băiat de gașcă, trebuia să completez niște hârtii la hotel c-am băut la minibar, i le-am pasat lui să se ocupe.

Theresa May (Marea Britanie). Arată ca o casieră divorțată de la Mega Image. Să se mai ducă la naiba. Io nu vorbesc decât cu baba aia de regină, că doar n-oi fi vreun soi de trepăduș să vorbesc cu toate secretarele din lumea asta. Și mai e și urâtă  Și nici nu înțeleg ce zice. Baia asta e ocupată, baia asta nu-i ocupată. Nu intra, fac duș, intră, fac duș. Naiba s-o ia. Hotărăște-te, femeie!

Donald Tusk (Uniunea Europeană). Are o față de nevăstuică opărită, cu capul turtit de la câte cărți a citit. Nimănui nu-i plac cărțile, opăritule! Și nimănui nu-i plac uniunile! Mi-ai mai furat și numele, nenorocitul naibii! Poftim, să se mai văicărească lumea că nu lăsăm emigranți… De-aia nu-i lăsăm, că ne fură!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse