Iohannis, după 11 decembrie 2016
Merita,nitica atentie !
Ioan Buduca a debuta la Flacara lui Paunescu, pe la sfarsitul            anilor 1970 si a fost un fervent sprijinitor al lui Jo5haus,            pe la Realitatea TV. Iata concluziile lui
          
                                                                        Ioan                        Buduca
                        Președintele                    nostru a intrat, după 11 decembrie 2016, într-o criză                    de interes personal: cum să procedeze pentru a nu rata                    cel de-al doilea său mandat prezidențial? N-a avut de                    ales: a trebuit să opteze pentru o strategie de                    opoziție agresivă față de guvernarea PSD.
                                  Dar a mai intrat și sub presiunea enormă a Consiliului                  Investitorilor Străini din România, care nu doresc ca                  majorarea salariului minim să le micșoreze profiturile.                  Ei sunt interesați ca pierderea de profit ce rezultă din                  majorarea salariului minim să fie compensată prin alte                  măsuri ale statului, ceea ce ar presupune o longevitate                  scurtă a Guvernului actual.
                                  Cea de-a treia și cea mai dură presiune sub care se află                  președintele nostru are un grad de ambiguitate mai                  ridicat. După 11 decembrie, au izbucnit în mai multe                  părți deodată dezvăluiri grave, gravissime, despre                  existența unor protocoale ale instituțiilor de forță,                  care au pus în operă, în inima statului de drept,                  începând din 2005, un stat paralel și paralegal. Un stat                  polițienesc întru totul neconstituțional. Ambiguitatea                  acestei situații cu mare potențial exploziv este dată de                  neclaritatea din jurul voinței care stă în spatele                  acestor dezvăluiri concertate. Dacă voința din spatele                  lor aparține președintelui sau nu.
                                  Ipoteza cea mai plauzibilă ar fi următoarea: efortul                  prezidențial pentru obținerea unui nou mandat nu poate                  schimba actuala majoritate parlamentară decât dacă ALDE                  va fi trecut în tabăra iohannistă și dacă președintele                  nostru va obține o victorie răsunătoare în bătălia                  pentru un stat de drept mai puțin nedrept. Întâlnirea                  secretă a președintelui cu Tăriceanu a avut acest rol,                  dezvăluit chiar de Tăriceanu: „Va fi război. Dacă vrei                  să fii protejat, ar trebui să te afli în tabăra mea".
                                  Ce poate însemna acest război, în contextul în care,                  iată, Tăriceanu ar fi periclitat desfășurarea lui? Acum                  știm: Tăriceanu era membru al acelui CSAT din 2005 care                  a luat decizii contrare legii și Constituției și care a                  pus, astfel, bazele unei poliții politice obediente lui                  Traian Băsescu.
                                  Putem oare trage concluzia că, încă de la întâlnirea                  secretă Iohannis – Tăriceanu, președintele nostru                  anticipa un curs al evenimentelor care va forța într-un                  punct critic desecretizarea acelor decizii ale CSAT și,                  apoi, prin consecință logică, autosesizarea Parchetului                  General pentru gravul abuz împotriva statului de drept,                  ce a fost comis începând din 2005, la care au fost                  complici executivi de rea-credință DNA și SRI?
Miezul ambiguității situației este dat de consecințele juridice ale desecretizării acelor decizii CSAT, pentru că are să apară o conjunctură ce va duce la sute de cereri de revizuire a unor sentințe date în lupta împotriva corupției. Ce se va spune, atunci, despre pașii înapoi pe care îi va face Anticorupția?
                Miezul ambiguității situației este dat de consecințele juridice ale desecretizării acelor decizii CSAT, pentru că are să apară o conjunctură ce va duce la sute de cereri de revizuire a unor sentințe date în lupta împotriva corupției. Ce se va spune, atunci, despre pașii înapoi pe care îi va face Anticorupția?
                  Vor fi ei cu adevărat pași înapoi?
                                  Dacă putem să hrănim cu tot ce știm buna-credință din                  noi, vom constata că ne aflăm într-o situație în care                  președintele nostru nu mai este obligat să fie                  echidistant între părțile jocului politic, ci între                  Sistem și Antisistem. De aici, toată ambiguitatea                  pozițiilor sale, care trebuie să-i dea Sistemului                  percepția că președintele ține cu instituțiile sale, iar                  Antisistemului certitudinea că președintele nu mai vrea                  poliție politică.
                                  Avem deja destul de clară și o bună parte din scenariul                  căderii Codruței Kovesi. Ies la iveală, unul după altul,                  protocoalele ilegale semnate de șefa DNA cu fel de fel                  de instituții care n-ar fi avut dreptul să ofere                  informații online DNA. E clar că nici Kovesi, nici șefii                  acelor instituții (complici la ilegalitate) nu aveau                  interes să fie făcute publice astfel de înțelegeri                  abuzive. După părerea mea, Kovesi așteaptă un semn din                  partea adevăraților ei șefi ca să-și depună demisia, iar                  semnul va veni, probabil, odată cu sosirea noului                  ambasador al SUA la București.
                                  Dacă așa vor curge apele, atunci vom avea prilejul să                  înțelegem că anterioara ambasadă a SUA la noi (ca și în                  celelalte țări) era mai degrabă una a intereselor                  globalizării decât una a interesului național din SUA.                  Și vom putea descifra mai bine revoluția electorală                  Trump, atât de aiurea comentată până în prezent, căci a                  fost comentată exclusiv mimetic, doar din punctul de                  vedere al presei occidentale, principalulINSTRUMENT
 de                  propagandă proglobalizare. De asemenea, vom avea                  prilejul să înțelegem diferența și conflictul dintre                  interesul național al SUA și interesele                  multinaționalelor.
                                  Pe de altă parte, este de așteptat ca rezistența cea mai                  mare a intereselor marilor corporații să-și fi făcut                  fortăreață în structurile CIA, astfel încât protecția                  Codruței Kovesi să nu fie ridicată la fel de ușor ca                  aceea a generalului Coldea.
                                  Cine a citit cu atenție mărturia dată pentru DIICOT de                  șeful Black Cube își amintește că președintele Iohannis                  n-a dorit prelungirea mandatului Codruței în 2016. Ceea                  ce a putut afla, desigur, și ea. Dar asta nu i-a dat                  nici unul din fiorii care duc un patriot român de onoare                  la scrierea demisiei. Ce altceva mai clar pentru                  descifrarea faptului că nu Iohannis este adevăratul șef?
                                  Ce nu înțelege opinia publică de la noi, deocamdată,                  este faptul că interesele globalizării au călcat în                  picioare și interesul național din SUA, nu doar                  interesul nostru național, iar acest fapt a fost                  adevărata cheie a revoluției electorale care s-a                  petrecut acolo.
              
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Lasati un comentariu