GANDURI REMARCABILE despre...multe!

 GANDURI

Creierul este organul cel mai remarcabil. El funcţionează 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, de la naştere până când  ............... te
îndrăgosteşti.

Nu e trist să ai bani. E trist să ai DOAR bani.

Niciodată nu te uita înapoi!  Dacă Cenuşăreasa s-ar fi întors după
pantof, nu ar fi  devenit prinţesă.

Normal că uneori vorbesc cu mine însumi, deoarece câteodată am nevoie de sfaturi de la un expert.

Bărbatul ideal nu bea, nu fumează, nu înşeală, nu înjură şi nu există!

"Înainte de a-mi judeca viaţa, înainte de a vorbi despre mine,
încalţă-te cu pantofii mei şi parcurge drumurile pe care le-am
parcurs. Trăieşte-mi durerile, îndoielile, bucuriile. Trăieşte-mi anii
pe care i-am trăit. Şi cazi acolo unde am căzut şi ridică-te aşa cum
m-am ridicat." (Luigi Pirandello)

Ştiai că dacă verşi cafeaua fierbinte pe tine, te trezeşti mai repede
decât dacă o bei?

Dacă tac, nu înseamnă că ai dreptate. Înseamnă că am înţeles că
degeaba îţi explic...

Avantajul când eşti inteligent, este că poţi face oricând pe prostul…
ceea ce invers este imposibil.

Bărbaţii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum să se joace cu el.

Nu există întâlniri întâmplătoare. Orice om din viaţa noastră este un
test, o pedeapsă sau un cadou…

Să ai o inimă bună într-o lume atât de rea înseamnă curaj, nu slăbiciune!

Cele mai ieftine lucruri pe care banii le pot cumpăra sunt oamenii.

Cel mai frumos cadou pe care îl poţi face cuiva este TIMPUL TĂU, pentru că dăruieşti o bucată din viaţa ta pe care nu o vei mai lua niciodată înapoi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse