În gară la Fălticeni, UMOR de mori!


      În  gară la Fălticeni mă abordează o reprezentantă de la Colgate:
  " Doamna, știați că o persoană obișnuită  își spală doar 30% din dantură?" "Domnișoară, suntem în Fălticeni. Aici o persoană  obișnuită are doar 30% din dantura."

  *In Romania autostrazile sunt ca organele genitale ale  bărbaților.
Ne bucuram de  fiecare centimetru in plus!

  *Până acum eram sărac, dar mi-am cumpărat un  dictionar de sinonime si acum sunt nevoiaș, sărman,  oropsit si necăjit.

  *Barmanul catre un client: 
- Ce bei? 
– Alocatia  copiilor!

  *- Azi mi-am făcut CV-ul, l-am scris, l-am redactat,  apoi m-a bușit plânsul.
- De ce?!
  - E păcat să trimiți un asemenea om la muncă.

  *- Aveti cumva probleme cu drogurile in familie? 
- Nu. Chiar deloc! Ne ajung la toti!

  *Dacă aveţi de gînd să mergeţi în cazino,  îmbrăcaţi cei mai frumoşi chiloţi. S-ar putea să vă  întoarceţi acasă numai în ei!

  *Oamenii de stiinta sustin ca organismul uman creste  doar pana la 25 de ani. Burta mea inca n-a aflat si cred ca  si fundul meu se considera inca tanar...


  *După ce stewardesa-și termină obișnuitul
„număr" privitor la siguranța zborului, un ardelean  rostește:
  - D-apăi coniță, parașute nu ne dați? Că io am  mers și cu vaporu și ăia ne-or arătat unde-s colacii și  bărcile de salvare.
  - Domnule, aici nu sîntem pe vapor, da?
  - Da, deși io cred că-s mai mulți cei ce știu să
înoate decît cei ce știu să zboare!

  *Merge Bula cu tatal sau la plimbare intr-un Tico. La  un moment dat intreaba Bula:
  - Tata, tata, chestia aia din dreapta este Marele Zid  Chinezesc?
  - Nu ma Bula, aia este bordura...


  *M-am  cazat o noapte la hotelul asta de cinci  stele, lux ce
mai.....Va spun,  prosoapele erau atat  de groase ca abia am reusit sa inchid valiza!!

  
    Pentru unii umorul este ca si o limba straina:  fara subtitrare nu inteleg nimic!

    - Care este diferenta dintre o femeie si o greseala?
    - Cand gasesti greseala, problemele dispar.
Cand gasesti o femeie,  problemele incep sa apara!

    Sotul si sotia se uitau atent in Fantana  Dorintelor...  Deodata
sotia aluneca si cade in  fantana...El se da inapoi inmarmurit sI exclama:  
- Nu pot sa cred  !..... functioneaza!

    Oamenii au fost creati ca sa fie iubiti, iar  obiectele ca sa fie
folosite.  Acum e haos in  lume  pentru ca obiectele sunt iubite, iar oamenii sunt doar folositi .....

    Telefoanele sunt tot mai subtiri si mai destepte pe cand oamenii invers!  >    

Psihologul este un tip care-ti
ia o gramada de  bani ca sa-ti puna toate  intrebarile pe care sotia ta ti le pune zilnic - gratis!

    Politistul catre sofer:  
- Va rog sa  coborati din masina!  
- Sunt prea beat sa pot cobori,  urca tu!

    Eu nu inteleg de ce in parc scrie:
''Interzis animalelor!''.    Ce, animalele pot citi?!

    După cină, tatăl le povestea fiilor săi istoria familiei:
    - Străbunicul  a luptat împotriva  Rozelor, bunicul  în războiul împotriva republicanilor,  tatăl meu împotriva nemţilor în primul  război mondial.  La auzul acestor cuvinte, fiul cel mic spuse:   
 - Dar ce are familia asta de nu se poate întelege cu nimeni?

    Nu toata lumea uraste tiganii.  O serie  de insecte, cum ar fi:
mustele, paduchii si  plosnitele ii  gasesc chiar foarte atragatori

    Oftalmologul catre pacient:  
- Citeste  aceste litere!
    - Nu pot.
    - Dragul meu, esti miop!
    - Mai, sa fie ! N-a fost destul ca-s analfabet, acum mai sunt si miop

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse