Cum a inceput cearta? Si atunci a inceput...cearta!!! !!! hahahaha!

  Urmăream în pat, lânga nevastă-mea, "Vrei să fii miliardar?"
M-am intors către ea și am întrebat-o: "Vrei să făcem dragoste?".
"Nu"mi-a răspuns ea.
"Ăsta e răspunsul tău final?", am întrebat-o.
De data asta nici nu m-a privit când mi-a răspuns că da.
Așa că am spus: "Atunci aș vrea să sun o prietenă"……și atunci a început cearta!


Nevastă-mea stătea lângă mine pe canapea, în timp ce eu schimbam canalele.
M-a întrebat: "Ce mai e pe televizor?"
I-am răspuns: "Praf"
și atunci a început cearta!


Nevastă-mea tot încerca să-mi sugereze ce-și dorește pentru următoarea aniversare.
Mi-a spus:
"Vreau ceva strălucitor, ce ajunge de la 0 la 100 în trei secunde." I-am dăruit un cântar…
și atunci a început cearta!


Când am ajuns aseară acasă, nevasta-mea mi-a cerut să o duc într-un loc scump.
Am dus-o la o benzinărie…
și atunci a început cearta!


Când m-am pensionat, m-am dus la Oficiul de Asistență Socială să mă înregistrez.Tipa de la ghiseu mi-a cerut buletinul, să-mi verifice vârsta. Îl uitasem acasă.
I-am cerut scuze, i-am spus că mă duc acasă să-l iau
și mă întorc.
A fost foarte draguță:
"Nu vă mai deranjați, descheiați-vă la camașă".
Părul cărunt de pe pieptul meu a convins-o și mi-a înregistrat solicitarea. Încântat de solicitudinea ei, când am ajuns acasă i-am povestit nevestei care mi-a spus:
" Trebuia sa-ți deschei si slitul la pantaloni, poate primeai si ajutor de handicapat"
și atunci a început cearta!


Stăteam alături de nevastă-mea la întâlnirea ei de 20 de ani de la terminarea liceului și am observat cum se tot uita la un tip bine, dar complet turtă, ce-și legăna nostalgic între două degete paharul, singur la o masă de alături. O întreb: "Îl cunoști?"
"Sigur", a oftat, "E primul meu iubit, din liceu. Am înțeles că s-a apucat de băut imediat după ce ne-am desparțit, și de-atunci n-a mai fost treaz."
"Dumnezeule!" am spus eu, afectat… "Cine s-ar fi gândit că o persoană poate sărbători atât de mult timp?!"
și atunci a început cearta!


Nevastă-mea m-a întrebat dacă rochia îi face fundul mare. I-am spus că nu așa de mare ca rochia de ieri.
și atunci a început cearta!


Sâmbătă dimineața m-am strecurat ușor din așternut, mi-am făcut pachetul, am coborât tiptil în garaj,am legat barca de cârligul masinii și am început să dau cu spatele.
Când am ieșit din garaj am realizat că ploua cu găleata și vântul bătea cu 100 km/h, iar la radio spunea că vremea avea să fie asa toată ziua. Am tras înapoi în garaj, m-am intors în dormitor si m-am strecurat in pat lângă nevastă-mea.
I-am șoptit:
"E o vreme groaznică afară."
Pe jumătate adormită, a zis:
ți poți imagina că prostul de bărbatu-meu s-a dus la pescuit pe așa o vreme?"
și atunci a început cearta!


Am întrebat-o pe nevastă-mea unde ar vrea să mergem pentru aniversarea căsătoriei noastre.
"Undeva unde n-am mai fost de mult timp…" a spus ea, nehotărâtă.

"Ce părere ai de bucătărie?"i-am spus eu!
și atunci a început cearta!


Acum doi ani, de Crăciun, m-am hotărât să-i fac un cadou soacrei mele. Aşa că i-am cumpărat un loc în cimitir. Fiind o persoană realistă, părea mulţumită de cadoul primit.
Anul trecut am mers din nou la socri de sărbători. De data asta, nu i-am mai luat nimic. Mai mult în glumă, scoacra-mea m-a întrebat:
"De ce nu mi-ai luat nimic de data asta ?…
"Păi am văzut că nu ai folosit cadoul de anul trecut şi na…"
și atunci a început cearta!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse