UMOR de la Jan!

Ucrainieni la vama
Doi șoferi ucraineni sunt opriți la vama:
- Ce transportați?
- Calculatoare!
Controlează vameșii camionul și găsesc pistoale, mitraliere și grenade.
- Astea sunt calculatoare?!
- Pai noi, în Ucraina, asa ne facem socotelile!

Proba de 100 de metri :
Când ma uit la proba de 100 de metri, ma simt de parca as fi martor la o crima. Se aude un foc de arma și apoi niște negrii o iau la fuga…

Merge trenul liniștit pe calea ferată și brusc o ia la dreapta!- Iese
de pe calea ferată și o ia prin arătură, porumb, cartofi, lucernă, iar
porumb, pădure, cartofi, iar lucernă și iese înapoi la calea ferată și
merge mai departe. Pasagerii șocați, se duc la mecanic sa vadă care-i treaba. Întrebat de cele întâmplate, mecanicul le răspunde:
- Era un țigan la vreo 200 m, care se caca pe calea ferată, ce era sa fac?!
Pasagerii:
- Trebuia să-l calci, în 'mama lui !
Mecanicul:
- Păi tocmai în lucernă l-am ajuns!

Clientul:
- Ce fel de restaurant e ăsta? Supă nu mai este, tocăniță nu mai este,
desert nu mai este ... aduceți-mi paltonul!
Ospătarul:
- Este un restaurant cu specific românesc ... și nici paltonul nu mai este.

Vama, mașina unui arab e percheziționată în cele mai mici detalii pana când deja exasperat, vameșul găsește o punga cu praf alb.
O desface tacticos în fata arabului, trage o limba zemoasa prin
conținut și rânjind către arab, spune:
- Cocaina ? Cocaina ?
- Nu, antrax...!

Ea către el:
- Logodnicul lui Lili este mai tandru ca tine, ii spune mereu "perla mea"!
- El este bijutier. Eu sunt ginecolog. Cum ai vrea să-ți spun?

Ca sa-i dea curaj pacientului, stomatologul ii oferă înainte de a-i
scoate măseaua, câteva pahare de palinca, după care îl întreabă:
- Ei, cum stam acum? Avem curaj?
- Ohooo! Sa îndrăznească cineva sa se apropie de măseaua mea!

Politia a declarat ca s-au găsit arme ascunse în spatele bibliotecii
din Ferentari. Localnicii sunt în stare de soc. Nu știau ca în
Ferentari exista biblioteca.

Într-un sat, izolat de lume, intră un tip cu căruța:
- Oameni buni, oameni buni! Am adus cărbune!
Iapa, toată în spume, moarta de oboseala se întoarce și-i spune:
-Daaa ma', ma-ta... tu ai adus...

Un tip se plânge unui vecin:
- Ioane, l-am prins pe feciorul tău la mine în beci!
- În beci și eu pot sa-l prind. Încearcă sa-l prinzi în câmp!

Culmea ghinionului:
Sa te așezi pe o căpiță de fan și să-ți intre acul în fund!!

Doua prietene:
- El ți-a povestit despre aventurile trecute?
- Nu.
- Ce măgar. Dar tu lui?
- Nici eu!
- Bravo!

Un cerșetor a dat un anunț la ziar:
"Caut de lucru. Cerșesc impecabil în opt limbi."

Pe copii îi interesează de unde apar lucrurile, pe adulţi unde dispar.

- De ce nu porţi cadoul meu?
- L-am purtat 9 luni, acuma umblă singur...

- Poţi să-ţi închipui, aseară mă-ntorceam acasă, când m-a atacat un maniac.
- Vai, ce oroare !
- Exact ... exact aşa mi-a zis şi el!

- Cum se numeşte la cimitir, locul ăla unde stă paznicul?
- Colțul viu...

Bărbatul vine acasă beat. Se târăște până în dormitor, se dezbracă
pe-ntuneric şi-i zice nevestei:
- Când începi să urli? Că nu pot să nimeresc patu'...

- Plouă rău afară, iar nevastă-mea a plecat fără umbrelă.
- Nu vă fie teamă, bănuiesc că se va adăposti în vreun magazin.
- Tocmai de asta mi-e teamă.

Costică îl întreabă pe Mitică:
- Mitică, de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă?
- Pentru că m-am însurat cu femeia greşită...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse