UMOR



Ce înseamnã sã fii ghinionist
...În cabinetul medicului intrã un tip.
Se împiedicã de prag, cade, îşi rupe mâna, se loveşte cu capul de muchia unui scaun,îşi sparge nasul şi doi dinţi, dupã care, abia 
ridicându-se, se apropie de masã şi-i spune doctorului :
- Doctore, eu de fapt intrasem sã întreb dacã lucraţi şi sâmbãta!!!
..Merge unul cu maşina cu o 100 km/h. La
un moment dat, îl depãşeşte o gãinã !!! 
... Omul apasã acceleraţia pânã la "blanã", 
dar n-o ajunge. Dupã ce a parcurs el aşa 
vreo 5 km, vede cum gãina intrã pe teritoriul 
unei ferme. Intrã şi tipul dupã ea, opreşte
maşina, se apropie de fermier şi îl întreabã:
- Ce fel de gãini sunt acestea ? ... Prima datã vãd
sã fugã aşa de tare o gãinã !!!
- Este o specie nouã, pentru carne.
- Şi-i gustoasã carnea ???
- Nu ştie nimeni, fiindcã nu le putem prinde !!!
Un prieten adevãrat nu poate fi cumpãrat, 
dar poate fi ... vândut!

Azi dimineaţã, când m-am dus la sala
de fitness, am observat cã au adus un aparat nou ...
L-am folosit vreo orã, dupã care mi s-a făcut rãu !!!
E tare, oricum !!! ... Are chips-uri, sucuri, batoane de 
ciocolatã, tot ce vrei

O problemã de logicã: 
Ion câştigã 2000 € pe lunã.
Soţia lui, Ileana, cheltuie 4000 € !!!
Întrebare: Ştie Ion de existenţa lui Vasile ???

Dragi vegetarieni, dacã doriţi sã salvaţi animalele 
de ce le mâncaţi mâncarea ???
 
Am fost acuzat cã sunt rasist ... Nu este adevãrat !!!
Vã rog sã înţelegeţi cã îmi este mult mai uşor 
sã scriu "ţigan" în loc de "şomer de etnie romã cu cazier".

Soţul, venind acasã, o întreabã pe soţie :
- Cum ţi-a mers ziua, dulceaţã ?
- Bine, dragule !!! ... Am fãcut ciorbã, am prãjit
peşte, am spãlat vasele rãmase de asearã, am
spãlat geamurile şi hainele copilului şi pe-ale tale,
iar acum mã pregateam sã calc câte ceva. Dacã
mâine, la prima orã, nu achiţi factura la Internet,  
te omor !!!

Dacã  ţi-ai gãsit femeia visurilor tale, ia-ţi adio de la celelalte vise!
- Mi-aş dori o femeie ca ... Luna !!!
- Aşa frumoasã şi calmã ???
- Nu, sã aparã seara şi sã disparã dimineaţa !!! 
>      In plina zi, o casa cu cinci etaje, in Paris, a ars
>    din temelie, accident soldat cu multi   morti:
> - familia de musulmani de la etajul I: toti decedati;
>  -  familia de tigani de la etajul II: decedati;
>  - familia de negri de la etajul III: decedati;
>  - familia de pakistanezi, de 8 persoane, de la etajul IV, la fel;
perechea de albi de la etajul V, a scapat.
>  Comunitatea  de musulmani a pretins ancheta, pentru a afla din ce
> cauza au scapat numai albii din incediu, pretentii solicitate si de
> comunitatile de tigani, de negri si de pakistanezi. A fost ceruta si declaratia
> sefului pompierilor, la care acesta a raspuns:
>    "Dimineata, albii s-au dus la  serviciu"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse