UMOR

Imagine în linie

- Cum ajung, va rog, la posta?
- Sunteti cu masina?
- Nu.
- Atunci, mergeti pe jos.

Una dintre nevestele mele era din Thailanda.
A murit de cancer la prostată.

Nu știu cum e la voi acolo...dar la mine, când vine cineva în vizită
cu 3 litri de pălincă, este considerat rudă.

- Copii, Directiunea anunta ca de astazi aveti semnal Wifi în perimetrul scolii!
- Am vazut ca avem wifi, dar ni se cere parola, spuse un elev din
multime...Ne veti spune parola?
- Sigur ca da. Astazi, parola este anul începerii Razboiului de independenta....

Azi-noapte, nevasta-mea a tipat în somn. Din reflex, m-am sculat si am dus gunoiul.

Sotia trimite un sms sotului:
"Toate ferestrele sunt înghetate, nu se mai deschide niciuna".
Sotul:
"Toarna multa apa calda si bate usor cu un ciocan pe rame".
Sotia revine:
"Acum calculatorul a murit de tot".

Un taximetrist este oprit în trafic de un politist:
- De ce conduceți taxi-ul dacă nu aveți atestat de taximetrist?
- Un coleg de-al dumneavoastră mi-a spus!
- Cum să va spună aşa ceva?
- Da, da! Mi-a spus că dacă beau, sa merg cu taxi-ul.

M-am întors zilele trecute în Romania, după ce-am fost plecat 20 de
ani în SUA...mi-au revenit atîtea amintiri în minte. 
Mai exact, mi-am adus aminte de ce-am plecat.


- Tatăl tău nu te mai ajută să-ţi faci lecţiile pentru acasă?
- Nu, doamna profesoară, ultimul 3 l-a jignit profund.

- Sotia mea a nascut în autobuz, într-o aglomeratie infernala!
- Asta nu-i nimic. A mea, în aceleasi conditii, a ramas însarcinata.

Un sofer de tir intra într-un bordel de pe traseu, pune 500 de dolari
pe masa patroanei si spune:
- Ai aici 500 de parai, da-mi cea mai grasa si nasoala femeie pe care
o ai si trimite-mi în camera si o portie din cea mai arsa, lipita si
fara gust mâncare de la bucatarie. Patroana :
- Iubi... dar de banii astia îti dau cea mai misto femeie de pe aici,
plus ca te hranesc 3 zile cu cele mai fine mâncaruri.
Soferul:
- Draga, n-am chef de sex, doar mi-e dor de casa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse