UMOR usor

Era o pereche de tineri căsătoriţi de aproape două săptămâni .
  Soţul, deşi era foarte îndrăgostit de aleasa inimii, abia aştepta să
iasă în oraş cu vechii lui prieteni, să petreacă. Aşa că, într-o seară, îi spuse soţiei :
  -Scumpa mea , mă întorc repede ...
  -Unde vrei să pleci, iubitule ?
  -Merg până la bar, iubi, vreau să beau o bere .
  -Vrei bere, dragostea mea ? întreabă tandră soţia, şi deschide uşa la
frigider, unde se puteau vedea 25 de mărci de bere din 12 ţări : Germania,
Olanda, Danemarca, Japonia, India, ...
  -Da, acadeaua mea, îi spune soţul descumpănit, dar ... la bar... au halbe îngheţate, ştii tu ...
  -Vrei o halbă îngheţată, iepuraş ? şi deschise uşa congelatorului, de
unde scoase o halbă îngheţată de abia o putea ţine în mână ...
  -Da, pisicuţo, îi spune soţul vizibil iritat, dar la bar au gustări
delicioase, de tot felul, nu stau mult, mă întorc imediat , promit ! OK ?
  -Vrei gustări, păpuşel ? îi murmură duios soţia, şi scoate din cuptor 5
tăvi cu gustări aburinde, care emanau arome irezistibile,  ispititoare :
aripioare de pui, fleici şi coaste de porc, ciuperci, legume, etc ...
  -Da, dragostea mea, dar la bar se mai înjură, se vorbeşte urât ...
  -Vrei vorbe urâte, dragule ?
Atunci ...
AUZI, BĂI BULICĂ , BEA-ŢI
DRACULUI  BEREA NENOROCITĂ DIN HALBA AIA  ÎNGHEŢATĂ, ŞI MĂNÂNCĂ-ŢI
RAHATURILE ALEA DE
GUSTĂRI, PENTRU CĂ EŞTI ÎNSURAT ŞI NU PLECI NICĂIERI ! M-AM EXPRIMAT CLAR,
NENOROCITULE?

.. după care au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi !!!...

------------------------------ --------------

La o şcoală, învăţătoarea le cere elevilor să povestească un film ce tratează o temă de dragoste.
– Dintre un bărbat şi-un bărbat?, întreabă un elev.
– Nuuu!, răspunde grăbită învăţătoarea.
– Dintre o femeie şi-o femeie?, întreabă o elevă.
– Nuuu!, răspunde îngrijorată învăţătoarea.
– Dar atunci între cine?, întreabă nedumeriţi elevii.
– Între un bărbat şi-o femeie, răspunde învăţătoarea.
– Aaa, am înţeles!, zise un elev mai dezgheţat! 
Dumneavoastră vreţi să tratăm subiectul unui film istoric!!!


Dacã  ţi-ai gãsit femeia visurilor tale, ia-ţi adio
de la celelalte vise!


- Mi-aş dori o femeie ca ... Luna !!!
- Aşa frumoasã şi calmã ???
- Nu, sã aparã seara şi sã disparã dimineaţa !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse