MĂRTURIE MINCINOASÂ


        MĂRTURIE MINCINOASĂ
          
  Geo si Ion, doi prieteni în vârstă, se întâlneau în parc în fiecare zi să hrănească porumbeii, să privească rațele și să discute despre problemele lumii. Intr-o zi, Geo nu a mai apărut. Ion nu știa nimic despre asta și s-a gândit că poate a răcit sau așa ceva.
   Dar după ce Geo nu a apărut cam o săptămână, Ion s-a îngrijorat. Deoarece singurele momente în care s-au întâlnit au fost în parc, Ion nu știa unde locuiește Geo, așa că i-a fost imposibil să afle ce s-a întâmplat cu el. 
  După o luna Ion a venit iar în parc și - să vezi și să nu  crezi ! - apăruse Geo! Ion a fost foarte fericit să-l vadă și l-a întrebat:       
  - "Pentru numele lui Dumnezeu, Geo, ce s-a întâmplat cu tine?"
  Geo a răspuns:
  - "Am fost în închisoare."
  -"Închisoare?" strigă Ion."Pentru ce?"      
  -"Ei bine," a spus Geo, "O știi pe Maria, chelnerița drăguță blonda de la cafeneaua unde merg cateodată?"
 -"Da", a spus Ion, "Îmi amintesc de ea. Ce e cu ea? " 
 -"Ei bine, ea a depus plângere de viol împotriva mea și la cei 89 de ani ai mei, am fost atât de mândru, încât atunci când am ajuns în fața instanței - am spus "vinovat !".
 - Bine, și ți-au dat doar o lună pentru viol?" 
 -"Ei, nu, judecatorul ăla cretin mi-a dat 30 de zile, pentru mărturie mincinoasă !"
 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse