BASESCU STIE TOTUL DESPRE CFR!
Nu trebuie sa asteptam efecte si mai ales imediate.
Este bine insa ca se mai spune.
Stimate Dle Roseanu
Retransmit punctul meu de vedere cu privire la tema pusa in discutie,dar care s-ar putea numi mai degraba"15 ani de DEZorganizare si DEstructurare a CFR"
Rezultatele in situatia actuala a CFR dupa 15 ani sunt elocvente.
ing Virgil Leancu
From: LEANCU VIRGIL <leancuvirgil@yahoo.com>
To: "stefan.roseanu@clubferoviar.ro" <stefan.roseanu@clubferoviar.ro>; "stefan.roseanu@clubferoviar.ro" <stefan.roseanu@clubferoviar.ro>
Sent: Wednesday, July 24, 2013 10:13 PM
Subject: Re: Reminder: Invitatie - 15 ani de reorganizare si restructurare a sistemului feroviar
Ministrul Traian Basescu a insistat pe divizare cu independenta totala,cu 5 societati conduse de Directori generali,directori,etc,Consilii de administratie,astfel ca dupa plecarea mea de la conducerea SNCFR,urmatorul Presdinte s-a lasat influentat si a acceptat divizarea si din un Presedinte si 3 Vicepresedinti si un CA din 15 membri,s-a ajuns la sute de conducatori si membri CA unii fara a fi avut habar de CFR,fiecare facand ce doreste ,fara control,iar urmarile se vad astazi dupa 15 ani,un dezastru total,tehnic si financiar,ani care nu ar trebui sarbatoriti ci mai bine plansi.
From: Stefan Roseanu <stefan.roseanu@clubferoviar.ro>
To: leancuvirgil@yahoo.com
Sent: Tuesday, July 23, 2013 4:10 PM
Subject: Reminder: Invitatie - 15 ani de reorganizare si restructurare a sistemului feroviar
Retransmit punctul meu de vedere cu privire la tema pusa in discutie,dar care s-ar putea numi mai degraba"15 ani de DEZorganizare si DEstructurare a CFR"
Rezultatele in situatia actuala a CFR dupa 15 ani sunt elocvente.
ing Virgil Leancu
From: LEANCU VIRGIL <leancuvirgil@yahoo.com>
To: "stefan.roseanu@clubferoviar.ro" <stefan.roseanu@clubferoviar.ro>; "stefan.roseanu@clubferoviar.ro" <stefan.roseanu@clubferoviar.ro>
Sent: Wednesday, July 24, 2013 10:13 PM
Subject: Re: Reminder: Invitatie - 15 ani de reorganizare si restructurare a sistemului feroviar
Stimati Domni
Cu regretul ca nu pot da curs invitatiei Dvs,pe scurt ,doresc sa va impartasesc punctul meu de vedere cu privire la tema intalnirii:
Incursul anilor 1997-1998 cat am condus in calitate de Presedinte SNCFR,aceasta tema a fost permanent pusa in dezbatere de catre Ministrul Traian Basescu.
Punctul meu de vedere a fost permanent ferm,ca nu este cazul divizarii societatii in companii cu independenta totala,mai ales financiara,ci chiar daca constituim asemene diviziuni,ele trebuie coordonate de un organism de tip HOLDING si chiar daca nu avem Legea Holdfingului,sub forma unui GRUP de INTREPRINDERI sau SOCIETATI.
Sunt convins ca privatizarea CFR Marfa va fi un esec,asa incat daca va ramane in continuare societate de stat,cea mai buna solutie de redresare a caii ferare este constituirea unui HOLDING sau CFR -GRUP,condus de un grup restrans de oameni cu mare experienta in domeniu,care sa fie lasat sa lucreze fara alte igerinte politice,si care cu sprijinul unui ministru cunoscator al domeniului,va putea sigur ca in 2-3 ani sa redreseze situatia CFR,asa cel putin cum se afla ea in anii dinaintea divizarii
As fi bucurops daca ,cel putin acum,sfatul meu de atunci si de acum,va avea succes,venind din partea unui CFR-ist cu experienta in domeniu .
Va doresc succes.
Ing.VIRGIL LEANCU
f.PRESEDINTE SNCFR
From: Stefan Roseanu <stefan.roseanu@clubferoviar.ro>
To: leancuvirgil@yahoo.com
Sent: Tuesday, July 23, 2013 4:10 PM
Subject: Reminder: Invitatie - 15 ani de reorganizare si restructurare a sistemului feroviar
Stimate domnule Leancu,
În contextul în care la 1 octombrie 2013 se împlinesc 15 ani de la începutul procesului de reorganizare şi restructurare a sistemului feroviar din România, Club Feroviar lansează o serie de dezbateri săptămânale în perioada 25 iulie - 1 octombrie, menite să analizeze poziţia pe care o deţine sistemul feroviar în economia româneasca în acest moment. Dezbaterile au scopul de a identifica plusurile şi minusurile acestui lung proces pentru ca, în final, să găseasca soluţii şi căi pentru construirea unui mediu de afaceri corect, puternic, precum şi o poziţionare adecvată a verticalei feroviare în economia româneasca şi europeană.
Analizele amănunţite la care sunt invitaţi să participe, alături de membrii Club Feroviar - Clubul Oamenilor de Afaceri reprezentanţi ai clasei politice, specialişti feroviari care vor aborda probleme de organizare instituţională, sistemul de taxare din domeniul feroviar, gradul de atractivitate al transportului feroviar de călători şi de marfă, inovare şi cercetare în domeniul feroviar, privat versus etatism în economia feroviară etc.
Tema primei întâlniri este „Segmentare sau holding – cheia succesului feroviar", iar rezultatele discuţiilor vor face obiectul unei serii de rapoarte publicate în revista Clubului Feroviar şi a unui raport sintetic prezentat în deschiderea evenimentului Zilele Feroviare 2013. Pentru următoarele întâlniri, aşteptăm propunerile şi sugestiile dumneavoastră privind tematica discuţiilor.
Vă asteptăm joi, 25 iulie, la ora 10:00, la sediul din Str. Virgiliu 30.
În cazul în care nu puteţi participa, vă rugăm să ne transmiteţi un punct de vedere pe marginea temei propuse.
Asigurându-vă de întreaga mea consideraţie,
Ştefan Roşeanu
Senior Partner Club Feroviar
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Lasati un comentariu