Camionagiul i-o suge "matizistului", bancul zilei


Un sofer ce venea de la Cluj spre Oradea opreste la popas la Negreni (la mici).
Intra in bar si ceru o sticla de palinca de 60 grade.
Incepu sa injure, apoi trase, la repezeala, o dusca si-o scuipa pe  jos, cu scarba:
- Baga-mi-as p..a in el de Matiz!
Lumea de acolo:
- Aaa, ai Matiz?
Soferul:
- Nuuuuu, sunt sofer de camion. Baga-mi-as p..a in el de Matiz!, mai zise el, tragand o inca dusca si scuipand-o imediat!
- Stati sa va zic cum a fost: intr-o curba am iesit de pe carosabil si am intrat in sant. Opreste un dobitoc cu Matizu' si cica vrea sa ma  ajute, sa-mi tracteze camionu'. Tu-i' gura mamii lui de Matiz!
Mai lua o  gura si-o scuipa imediat pe jos.
- Atunci ma pufni rasul, dar m-am uitat  la el de sus si i-am zis: ba, daca tu-mi tractezi camionul cu rahatu' asta de  masina, io iti sug pula"!!! :))
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse