Minte proasta


Minte proastă
(după Miron Radu Paraschivescu)
 
Credeau mulţi c-o am prea mare
şi s-au pus să mi-o măsoare......
Ca să vezi ce minte proastă,
puteau veni la nevastă
s-o întrebe cum stă treaba,
nu să măsoare degeaba,
doar ea putea să le zică,
de la-nceput, c-o am... mică!
O fi ea e cu roboteala
da-mi ţine şi... socoteala,
nu care cumva să scap
şi, bătrân, să-mi fac de cap.
Că, dac-o ai... nesimţită,
poci să nu pici în ispită?
De-asta zic eu că muierea
îmi ştia bine durerea,
da` ei, proştii, ce poci spune,
căzuţi toţi în cap, pă bune,
fără să se mai gândească,
săriră s-o ciopârţească.
Trecui eu peste necaz,
fără să fac prea mult caz,
şi încerc, cum s-o putea,
să îmi fac treaba cu ea.
Uneori, când, printre de
ș te,
îmi scapă, de zici că-i pe
ș te,
simt că mă ia cu răcori
ș i stau treaz până în zori,
făcându-mi plan după plan,
cum să mai câ
ș tig un ban,
că ă
ș tia patru la sută,
da
ț i de Guvern, la derută,
pensia tot nu-mi ridică
ș
i rămâne mică, mică...

Minte de pitic, se pare!
Zicea că o am prea mare,
când a pus să mi-o măsoare...
 
Despre ce credeati ca-i vorba...???
 
Întrebaţi-o pe Ortensia!
N-am descris decât... "pensia"!...
 
 
 
Aucun virus trouvé dans ce message.Analyse effectuée par AVG - http://www.avg.fr/Version: 2013.0.2904 / Base de données virale: 3199/6434 - Date: 23/06/2013 La Base de données des virus a expiré.

 








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!