UMOR

LOGICĂ FEMININĂ



- De ce ai întârziat?
- Am ieşit târziu din casă...
- Şi mai devreme nu puteai să ieşi?!
- Deja era târziu să ies mai devreme!



Ion, pe patul de moarte:
- Marie, eu mor! Vreau să plec de pe lumea asta cu
sufletul împăcat. Să ştii că te-am înşelat...
- Ştiu, Ioane, că de aia te-am otrăvit!.




Două pensionare stau de vorbă:
- Ieri l-am surprins pe bărbatu-meu când suna la telefonul erotic...
- Şi ce măsuri ai luat?
- L-am obligat să pună prezervativ pe receptor!



Un prieten de-al meu s-a dus într-o deplasare peste
hotare cu colegii de serviciu. Colegii săi, dorind să facă o
glumă, înainte de înapoierea acasă, i-au aruncat în valiză o
cutie de prezervative. Ajuns acasă, soția îi despachetează
lucrurile și găsește prezervativele. La întrebarea nerostită
ce se citea în ochii soției, prietenul meu a improvizat pe loc:
- La sosire, toți am primit cadou câte o cutie de
prezervative. Eu, pe ale mele, normal că nu le-am folosit!
O săptămână întreagă, colegii de serviciu au căutat
explicații pentru soțiile lor despre modul cum au folosit prezervativele!




Soţul şi soţia, aflaţi în luna de miere, intră într-un
restaurant şi se aşază la o masă. Nimeni nu-i bagă în
seamă. Ospătarul întârzie să-şi facă apariţia, dar cei doi se
uită pofticios unul la altul, sorbindu-se din ochi.
- Ah, ce dulce eşti! Îmi vine să te mănânc, zice el.
- Şi eu aş face al fel cu tine!, zice ea.
- De băut ce aţi dori să vă aduc?, întreabă ospătarul, căzut în decor.




Soţia către soţ:
- Iar te duci la cârciumă, nenorocitule?! Săptămâna
viitoare trebuie să plătim întreţinerea!
- Stai liniştită, mă întorc până atunci!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse