Postasul care strica familii


- Vezi fereastra aceea de la etajul trei? Cândva trimiteam către ea mii de sărutări...
- Şi acum?
- Acum trimit către ea sute de mii de lei, pensie alimentară.

- La petrecerea pe care am organizat-o de ziua soţiei
mele, ea mi-a cerut voie să-l invite şi pe fostul ei soţ.
- Şi tu ai fost de acord?
- Da! I-am zis că în felul acesta va exista măcar un om fericit printre noi..

- De ce eşti supărat, Bulă?
- Nevastă-mea mi-a spus că divorţează...
- Şi tu, în loc să te îmbeţi de bucurie că scapi de ea, umbli supărat?
- Păi, sunt supărat că, după câte o cunosc eu, nu s-a ţinut niciodată de cuvânt...

NEVINOVATUL

- Eşti acuzat că ţi-ai aruncat soţia pe fereastră. Ce ai de declarat?
- Aşa este, domn' judecător. Dar am făcut-o fără să-mi dau seama.
- Bine, dar nu te-ai gândit că în momentul acela putea să treacă pe stradă vreun om nevinovat?!

- De ce ai divorţat de nevastă-ta?
- Din cauza poştaşului...
- Te înşela cu el?

- Nu, dar într-o zi i-a dat nevesti-mi o scrisoare care îmi era adresată mie...


- Eu am crezut întotdeauna că nevastă-mea îmi este
credincioasă, dar asta până ne-am mutat la Cluj.
- Şi acolo ce s-a întâmplat?
- Am observat că avem acelaşi poştaş ca şi la Bacău!

- M-am certat zdravăn aseară cu nevastă-mea şi s-a
refugiat în WC. Văzând că nu mai iese, m-am dus după ea.
Am găsit-o cu ziarul în mână, parcurgând rubrica de anunţuri matrimoniale.
- Îşi căuta alt soţ?
- Nu, îmi căuta altă nevastă.

Avocatul acuzării ia cuvântul:
- Onorată instanţă, înainte de a se pronunţa sentinţa
în acest caz de divorţ, pot să-i pun o ultimă întrebare pârâtei?
- Bineînţeles!
- Doamnă, vreţi să fiţi soţia mea?

Nelu este amendat de judecător cu cinci sute cinci
mii lei pentru că şi-a bătut nevasta.
- Nu înţeleg, de ce fix această sumă, domnule judecător?
- Simplu! Cinci sute de mii, domnule, reprezintă
amenda pentru că v-aţi bătut soţia, iar cinci mii este impozitul pe distracţie.


Un individ vine într-o zi să consulte un avocat în
legătură cu un proces de divorţ. Când să-i achite onorariul, avocatul refuză:
- Nu primesc nimic! Viaţa este prea grea şi banii
puţini. Nu e nevoie să mă plătiţi pentru un simplu sfat!
- Mulţumesc, maestre! Şi dacă o să aveţi nevoie de
serviciile mele, n-o să vă coste nimic, promit!
- Da? Şi ce meserie ai dumneata?
- Lucrez la pompe funebre!

- Mitică, ia nişte bani şi du-te să cumperi o pâine!, ordonă nevasta.
- Mămicule, dar tu nu vezi ce viscol e afară, de să nu scoţi niciun câine din casă?!
- Dar cine a zis să iei şi câinele?!

- Aseară m-a anunţat nevastă-mea că, dacă nu mă las de băut, mă părăseşte.
- N-o să-ţi vină uşor, nu-i aşa?
- Da, are să-mi fie tare dor de ea!

- De ce ai divorţat de nevastă-ta?
- Din cauza poştaşului...
- Te înşela cu el?
- Nu, dar într-o zi i-a dat nevesti-mi o scrisoare care îmi era adresată mie...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse