El a rupt umbrela...de capul ei! (umor)


- De ce vreţi să divorţaţi?, întreabă avocatul.
- Din cauza cumnatei mele!
- Nu înţeleg!
- Ea vine din când în când pe la noi în vizită şi uneori
rămâne peste noapte. Când să mergem la culcare, eu încurc mereu paturile.
- Cum aşa? Nu e nici o diferenţă între soţia şi cumnata dumneavoastră?
- Păi, dacă n-ar fi nici o diferenţă, aş mai încurca eu paturile?

Proces de divorţ:
- Dumnezeu mi-e martor că sunt nevinovat!, spune pârâtul deznădăjduit.
- Îmi pare rău! spune judecătorul. M-ai anunţat prea târziu. Am încheiat audierea martorilor.

Judecătorul, către inculpat:
- Ai fost împins de cineva să săvârşeşti această faptă necugetată?
- Da, de nevastă-mea, care mi-a spus că va divorţa dacă voi ajunge la închisoare.


- Acuzat, de ce ai rupt umbrela în capul nevestei?
- Era de proastă calitate, domnule judecător!



Într-un apartament al unui bloc select de locuinţe
locuieşte o fata. O vecină o întreabă mereu de ce nu se
căsătoreşte, de ce nu-şi găseşte şi ea un bărbat cumsecade.
- De ce?, răspunde domnişoara. Doar am un câine, un
papagal şi o pisică. Astea-mi sunt destule până peste cap.
- Dar, totuşi, aceste animale nu pot ţine loc de soţ...
- Cum să nu? Câinele mârâie mereu, papagalul înjură
toată ziua, iar pisica-i plecată toată noaptea.

- Cum poţi să pretinzi, femeie, că bietul olog te-a
lovit atât de tare încât ţi-a învineţit ochiul?
- Păi, să vedeţi, domnule judecător, înainte de a da în mine nu era olog!

Judecătorul e nelămurit:
- Vrei să divorţezi pentru că soţul tău a ridicat mâna
asupra dumitale?
- Nu, domnule judecător. Pentru că a lăsat mâna în jos prea tare...

Un boxer profesionist vrea să divorţeze, deoarece
soţia l-a lovit cu fierul de călcat în cap. La tribunal,
judecătorul îi cercetează capul cu atenţie, dar nu observă nici măcar un cucui.
- Nu acolo trebuie să vă uitaţi, ci la fierul de călcat, îl lămureşte boxerul. 


Judecătorul îl întreabă pe martor în timpul procesului de divorţ:
- Ştiţi cu ce vă alegeţi dacă depuneţi mărturie falsă?
- Sigur, domnule judecător! Cum să nu ştiu? Cu trei milioane de lei din partea pârâtului.

- Căsătorită?, întreabă judecătorul.
Martora oftează.
- Necăsătorită!, îi dictează judecătorul grafîerei.
- Căsătorit?, îl întreabă judecătorul pe celălalt martor.
Martorul oftează.
- Căsătorit!, dictează judecătorul.

- Ce mai face bărbatul tău?
- Ce-i spun eu.

- Pretinzi că pârâta te-a făcut idiot?
- Perfect adevărat, domnule judecător!
- Păi, dacă recunoşti că e adevărat, de ce te plângi?

- Cum se face că aţi venit la poliţie să reclamaţi dispariţia soţiei abia după un an?
- Domnule ofiţer, sincer să fiu, la început nici nu mia
venit să cred. Mi se părea că e un vis frumos... 


Bulă îşi bate crunt nevasta, care, a doua zi,
intentează divorţ. Judecătorul îl întreabă pe martor:
- Ai văzut când a bătut-o?
- Da, eram de faţă.
 - Şi de ce n-ai intervenit?
 - Aşa am avut de gând, dar când am văzut că o biruia singur…

- De ce vrea soţul tău să divorţeze?
- Oh, din greşeală i-am pregătit fulgi de săpun, în loc de fulgi de cartofi, la micul dejun.
- Groaznic! Şi a fost furios?
- Furios? A făcut spume la gură!

Judecătorul întreabă:
- Aţi depus cerere de divorţ, fiindcă spuneţi că nu le
mai puteţi suporta pe rudele soţiei. Este adevărat?
 -Da!
- Şi din câţi membri se compune familia ei?
- Doisprezece copii!
- Cine este tatăl lor?
- Eu...

Un deţinut primeşte o scrisoare de la soţie:
- Ce îţi scrie?, îl întreabă colegul de celulă.
- Că îmi redă libertatea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse