GPS sau ...nevasta???

Imagine în linie


Sunt foarte confuz când sunt la volan, câteodată nici nu mai ştiu care-i
nevastă-mea şi care-i GPS-ul. Amândoi îmi spun ce să fac la fiecare sută de metri.
- Ce inseamna casatoria?
- Sa ai trafic nelimitat la internet, dar sa se deschida doar un singur site.
 
Stressul inseamna sa te trezesti urland, ca imediat sa-ti dai seama ca, de fapt, nu dormeai.
In ora de religie preotul il intreaba pe Bula:
- Ce trebuie sa faceti prima data, ca sa vi se ierte pacatele?
Bula:
- Sa pacatuim, domn parinte...

Oamenii de ştiinţă britanici au stabilit ca iepuroaicele niciodată nu apucă să spună că le doare capul!

Am găsit azi un flyer în cutia poştală: "Dacă eşti alcoolic sună la numărul ăsta..." Aşa că am sunat; era un bar deschis non-stop...

Un beţiv ajunge acasă şi, neavând cheia, sună la uşă. Nevastă-sa, sculată din somn, îi deschide şi îl întreabă:
- Cât e mă, ceasul?
- Două.
La care nevastă-sa zbang-zbang îi trage două palme peste ochi.
- Ce bine că n-am venit la 12, îşi zise beţivul în gândul lui.


Un autobuz aglomerat. El o privește… Și ea îl privește…
El îi zâmbește… Și ea îi zâmbește…
El:
- Ce zici...la prima?
Ea coboară la prima…
El se-așază pe locul rămas liber.
 
"M-am săturat de mania asta a vitezei. E pentru a treia oară când era cât pe ce să mă omori, se răstește soțul înfuriat la culme.
- Iubitule, te rog, mai dă-mi o șansă !"
 
Un domn adevărat trebuie să știe ce-i place unei doamne, pentru a nu merge cu ea acolo unde se vând aceste lucruri!

Doi indivizi dormeau pe o bancă în parc. Se apropie polițistul locului:
- Ce faceți aici?
- Păi, eu nu am casă, nu am serviciu, așa că dorm aici!
- Și tu!?
- La el în gazda!
 
- Am auzit că ai intrat într-o formație de maneliști!?
- Da...nu prea mi-au ținut frânele.

Șoferul autobuzului oprește între stații, întoarce capul către  pasageri și striga:
- Dacă nici unul nu cedează locul doamnei bătrâne care sta în picioare, să știți că-i cedez locul meu!
 
- Cică o partidă de sex echivalează cu 8 km de alergare!
- Cine dracu' aleargă 8 km în 2 minute ?!?
- Ce femei preferați: cele care vorbesc mult sau pe celelalte?
- Care celelalte?
 
I: Cum se numește un bărbat care da de băut femeilor urâte în club?
R: Barman.

O doamna, cumpărându-și o haina de blana, la casierie scoate din geanta bancnote mototolite și umede. Văzând fata nedumerita a casieriței, ii spune:
- Soțul a plâns. Tare, tare a mai plâns.
 
Scopul soției este de a cheltui atâția bani, încât să nu rămână nimic pentru amanta.
În ce lună să mă căsătoresc, octombrie sau noiembrie?
- Noiembrie, evident!
- De ce?
- Mai câștigi o lună!


[Mesaj trunchiat]  Afișează tot mesajul


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse