BANCURI SCOTIENE


-Pe dumneavoastra v-am vazut foarte des! zice judecatorul
acuzatului.
De cate ori ati mai fost condamnat?
-Niciodata, domnule judecator! Eu sunt portarul de la bordel.

In Scotia
Sotia:
-Mergi te rog pana la magazin. Eu mi-am dat fusta la 
spalat Sotul:
-Imbrac-o pe a mea.

Un tânăr entuziast care tocmai şi-a luat licenţa de instalator s-a
dus să vadă cascada Niagara. A studiat-o preţ de un minut, după care a
spus:
-Cred că o pot repara.


- James!
- Da, sir!
- Unde e câinele nostru?
- L-am găsit în grădină făcând politică şi l-am împuşcat... sir.
- De unde ţi-ai dat seama că făcea politică?
- L-am găsit mâncând căcat... sir...

 
Sotul vine acasă si-si găseste sotia blondă tristă:
– Mă simt îngrozitor, spunea ea. Am vrut să-ti calc noul costum si am
făcut o gaură uriasă pe fundul pantalonilor.
– Nu-i nimic, draga mea. Costumul are două perechi de pantaloni.
– Stiu bine, pentru că ăsta a fost norocul meu: am folosit acesti
pantaloni ca să-i cârpesc pe cei arsi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse